LEGITYMACJE SZKOLNE
Uczniom kształcenia na odległość wystawiane są legitymacje szkolne. Z wnioskiem o wystawienie legitymacji występuje do ORPEG rodzic lub prawny opiekun ucznia. Wypełniony wniosek wraz z aktualnym zdjęciem (format zdjęcia 30mm x 42mm) proszę przesłać na adres:
Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
ul. Kielecka 43
02-530 Warszawa
Duplikat legitymacji szkolnej może być wydany z następujących powodów:
- zgubienie legitymacji,
- kradzież legitymacji,
- zniszczenie legitymacji.
Powód ten należy dopisać na wniosku.
Za wydanie duplikatu legitymacji pobierana jest opłata w kwocie 9 zł.
Opłatę wnosi się na rachunek bankowy:
Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
ul. Kielecka 43, 02-530 Warszawa
Narodowy Bank Polski o/o w Warszawie
42 1010 1010 0070 3822 3100 0000
Waluta rachunku: PL
Kod BIG/Swift: NBPLPLPW
(w treści przelewu należy podać imię i nazwisko ucznia)
Do wniosku o wydanie duplikatu legitymacji należy załączyć:
- dowód wpłaty
- aktualne zdjęcie (zgodnie ze wzorem zamieszczonym na wniosku)
- zniszczoną legitymację (w przypadku występowania o wydanie duplikatu z powodu zniszczenia oryginału) lub informację o zagubieniu / kradzieży oryginału legitymacji.
W sytuacjach gdy:
- dokument zawiera błędy (pomyłki w imieniu i nazwisku, adresie i innych danych),
- w legitymacji szkolnej skończyło się miejsce na pieczęć potwierdzającą jej ważność,
mamy do czynienia z WYMIANĄ dokumentu. W takim wypadku nie pobiera się żadnej opłaty. Aby dokonać wymiany dokumentu NIEZBĘDNY jest nowy wniosek o wydanie legitymacji.
Osoba, której dotyczy wymiana dokumentu, wnioskując o jego wymianę oddaje stary
dokument.