Logo BIP Logo Youtube Logo ePUAP
Rozmiar tekstu

Menu

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Ośrodku Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą odbywa się zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 poz. 2096 ze zm.) – Dział VIII Skargi i wnioski oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).

Skargi i wnioski można składać pisemnie:

  • pocztą tradycyjną na adres:

Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą, ul. Kielecka 43, 02-530 Warszawa, bądź bezpośrednio
w siedzibie Ośrodka (w poniedziałki w godz. 10.00 – 14.00 oraz w czwartki w godz. 16.00-18.00).

  • pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Skargi i wnioski można składać także ustnie do protokołu, sporządzanego w czasie spotkania z wyznaczonymi pracownikami Ośrodka. Pracownicy Ośrodka, w zakresie powierzonych im zadań, przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków po uprzednim ustaleniu terminu przyjęcia w sekretariacie Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą.

UWAGA

Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pocztowego pozostawiane są bez rozpoznania. Należy pamiętać, że skargi i wnioski zarówno te nadsyłane pocztą, jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać wskazane dane, tj. imię, nazwisko i adres pocztowy wnoszącego skargę lub wniosek (tj. ulicę, numer domu i mieszkania, kod pocztowy i miejscowość).

Skargi, których rozpatrzenie nie należy do kompetencji Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą podlegają przekazaniu do właściwych organów.

Logo Europejskiego Funduszu Społecznego
Logo Ministerstwa Edukacji Narodowej
Logo Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
Logo Europejskiego Funduszu Społecznego