LEGITYMACJE SZKOLNE
Uczniom kształcenia na odległość wystawiane są legitymacje szkolne. Z wnioskiem o wystawienie legitymacji występuje do ORPEG rodzic lub prawny opiekun ucznia. Wypełniony wniosek (link) wraz z aktualnym zdjęciem (format zdjęcia 30mm x 42mm) proszę przesłać na adres:
Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
ul. Kielecka 43,
02-530 Warszawa.
Duplikat legitymacji szkolnej może być wydany z następujących powodów:
Powód ten należy dopisać na wniosku (link).
Za wydanie duplikatu legitymacji pobierana jest opłata w kwocie 9 zł.
Opłatę wnosi się na rachunek bankowy:
Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą ul. Kielecka 43 02-530 Warszawa
Narodowy Bank Polski o/o w Warszawie
42 1010 1010 0070 3822 3100 0000.
Waluta rachunku: PL
Kod BIG/Swift: NBPLPLPW
(w treści przelewu należy podać imię i nazwisko ucznia)
Do wniosku o wydanie duplikatu legitymacji należy załączyć:
W sytuacjach gdy:
mamy do czynienia z WYMIANĄ dokumentu. W takim wypadku nie pobiera się żadnej opłaty. Aby dokonać wymiany dokumentu NIEZBĘDNY jest nowy wniosek (link) o wydanie legitymacji.
Osoba, której dotyczy wymiana dokumentu, wnioskując o jego wymianę oddaje
stary
dokument.